Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Jag älskar att dansa!

Sitter belåten i soffan. Nyduschad. Idag har jag varit på gymmet så idag har varit en bra dag. Värmde upp på crosstrainern. 1 km på 6.20 min vilket brukar ta mig runt 7 minuter så en liten förbättring ;)

Sedan blev det ett danspass med Lisa! Åh vad jag älskar att dansa. Och svetten rann och hjärtat pumpa!! Stretch på det sen raka vägen hem och ut med lennox och i med massa protein. Kvarg + funlight var bra mycket lättare att få i sig än enbart kvarg. Tips till er som inte gillar kvarg.

Imorgon har tjejerna lurat med mig på spinning. Fy helvete va jag inte ser fram emot det haha hört att det är skit jobbigt. Men som man säger; no pain no gain




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback