Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Red devil

Testade ju pre workout för första gången igår. Fick något av C som han inte använde. Drack ungefär 30 minuter innan och jag kände direkt hur det började sticka i ögonbrynen och när jag väl var på gymmet så stack hela ansiktet. Kände lite i armarna också.

Jag klarade ju hela spinning passet igår men jag vet inte hur mycket PWOn gjorde. Jag kunde iallafall inte somna inatt pga drycken tror jag. Låg med världens ångest och trodde jag skulle dö av en hjärtattack. Jag har blivit varnad för att det kan orsaka ångest men den var riktigt stark.

Ska testa PWOn en gång till så får vi se hur jag mår då!

Idag skippar jag gymmet och tränar mage hemma med min pilatesboll. Kroppen är helt mör från igår och jag har försökt vakna till sedan 10.30 men allt jag vill göra är att sova!! Så nu ska jag vila lite :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback