Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Hypomani

Eller något i den stilen skulle man kunna tro. Lustigt hur det kan vända från 0 energi till energi till tusen! Antar dock att det är kroppen som blir trött på att bara ligga och ruttna. Idag har jag fixat och donat hela dagen. Köksväggen är äntligen färdigmålad så idag har jag spikar upp habddukshållare och en tavla där. När ändå hammaren och spikarna var framplockade tänkte jag få tummen ur och spika upp lite andra saker. Mycket nöjd med resultatet.

Efter det ställde jag mig och förberedde en sats med småkakor som jag tänkte kunde va kul att fylla min fina julkakburk med!! Men degen skulle ju stå en timme i kylen så då slängde jag ihop en toscakaka under tiden. Som jag sedan bjöd Hannah på som kom hit en sväng innan stallet. Fin middag blev det dagen till ära också, makaroner och bacon Hahaha... Tur att Hannah va hungrig annars hade jag nog inte ätit.

Efter denna dag kan ni ju bara tänka er vilket berg av disk jag tagit hand om. Nu ligger jag iallafall i sängen med en snarkande liten kille bredvid mig.

Imorrn blir en bra dag, det känner jag på mig!



följer dig konstant här hjärtat. Vet att jag är sjukt dålig på att höra av mig, jobbar 2 veckor i sträck nu, sen har det vart fullt upp med flytten till Linköping. Jag är ledig en del över jul och så, så hoppas verkligen att det finns lite rum för att träffas då? Ditt hem är förövrigt superfint och jag hoppas du mår relativt bra. Saknar dig!

2012-12-08 | 10:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback