Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Jag vet inte vad jag ska skriva

Det har varit minst sagt en omtumlande vecka. Jag vet inte i vilken ände jag ska börja så jag har valt att vara tyst istället.

Stockholmsresan blev väl inte riktigt som tänkt men på det stora hela helt okej. Väl hemma föll jag till den mörkaste botten och efter mycket övertalning fann jag mig själv återigen sitta på ett av samtalsrummen inne på psykakuten. Ett mindre trevligt möte som jag tänkte skriva mer om en annan gång.

Har väl iallafall haft en hyfsad helg om jag själv får säga. Alltid lika svårt att skriva eller säga det då det är så svårt att veta att kanske redan Imorrn får man äta upp vad man sagt. Men jag har iallafall pluggat, umgåtts med min familj både igår och idag. Gosat med fasters tjeja och kl 18.45 satt vi hela familjen (mamma, pappa, jag, min syster, min bror och hans tjej och min brorsdotter) bänkad framför tvn med den traditionella adventskakan. Ljuset är tändt och hundarna ligger tätt intill oss. Julkalendern börjar. Det enda jag kunde känna i det ögonblicket - ren lycka.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback