Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Måste skärpa till mig

Klockan är strax över ett och jag kom just på att det enda jag ätit idag är en risifrutti och lite nötter. Måste verkligen skärpa till mig! Detta är inte bra.. Har hållt på och tvättat, målat och fixat hela dagen så tycker det är konstigt att kroppen inte ens sagt till. Stackars min kropp. Det enda som händer nu är ju att mina muskler bryts ner.. Så att svälta sig själv är inte bra på något sätt.

Nu ska jag i protest mot min egen kropp dricka en sånn där naturdiet shake. Enkelt att få ner och smakar ljuvligt. Inorrn ska jag äta en brakfrukost!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback