Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Jag har världens bästa vänner!

Har mått så himla dåligt idag. Bara legat i en bäcksvart lägenhet. Hatat livet. Hatat mig själv.

Precis när jag slumrade till förut så hör jag hur någon ropar Alexandra utanför dörren. Så jag går upp för att öppna. Där står mina två bästa vänner Isabel och lina! Och Inge nog med att dom kom hit när dom visste hur dåligt jag mådde utan med sig hade dom massa presenter!

Ögonen vattnas när jag skriver det här, och jag som trodde jag hade slut på tårar. Att jag använt min årsförbrukning. Men icke.

Kan ni tänka er att dessa underbara människor kom hit med presenter ÅT MIG för dom inte vill att jag ska må dåligt. Jag har ta mig tusan världens bästa vänner! Och de som påstår att de har världens bästa vänner ljuger, för det är jag som har!

Känner mig så otroligt tacksam! Jag tappar orden.. Vet inte hur jag ska beskriva hur lyckligtlottad jag är! Äkta vänskap det är inte alla som får uppleva!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback