Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Lugn fredag

Har fått så mycket nödvändigt gjort idag! Saker som skjutits undan för jag inte orkat gå upp ur sängen.

Disken är borta. Toan är skurad. Nya sängkläder och plockat i ordning i vardagsrummet.

Jag mår så bra att få göra dessa vardagliga grejer. De betyder så mycket för mig! Jag vet att jag skrivit det förr men ta aldrig någonting förgivet. Har du oturen så kan du en dag drabbas av en sjukdom som får dig att inte klara av de mest självklara grejerna! Tänk på det!

Lennox är hemma också och det känns skönt. Han är kärleken i mitt liv! Jag älskar att se hur glad han blir över att få komma hem! Jag tror nog jag är hans kärlek också :) eller det vet jag!

Nu ska jag göra lite mer nytta! Jag ska sätta mig ner och skriva ner mål. Saker att göra. Samt nackdelar och fördelar med det där beslutet jag skrivit att jag klurar lite på!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback