Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Rider på vågen så länge den varar

Jag är trött, utsliten, utmattad - på ett bra sätt. Har hållt på och styrt hela dagen och det känns så bra med all denna nyfunna energi! Jag är trött men vill inte gå och lägga mig. Vill inte riskera och vakna upp till en dålig dag.
 
Har skrivit en "att göra" lista. Några grejer jag klarar på egen hand och några saker måste mamma hjälpa mig med. Har även rensat hela garderoben idag. På kläder, galjar, skor, jackor,halsdukar och diverse prylar. Innan kläderna kastas låter jag syrran plocka ut det hon vill ha, resten hamnar på UFF eller något sådant. Hälften av prylarna hamnade i förrådet i källan och hälften åker i soppen!
 
Så stolt över mig själv och nu kan jag gå in i min 'walk in closet' igen.
 
 
Jag och min syster Hannah på Lanzarote för snart ett år sen. Lite sol och värme skulle inte sitta fel just nu. Eller vad säger ni?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback