Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Så försvann denna dag

Skulle ju gått till gymmet men har väntat på att fastighetsskötaren skulle komma då min kyl och frys slutade fungera igår!!!

Vid kl 15 hade fortfarande ingen hört av sig så jag fick ringa upp igen. Strax där efter kom iallafall en man hit och kollade på det. Så det var ju uppskattat. På måndag får jag ny kyl och frys! Det var det positiva med denna dag!

Annars har ju hela dagen förstörts för jag behövt suttit och vänta på dom. Planerar att gå till gymmet imorgon istället sen ska jag hem till min älskade familj och spendera lördagen med dom! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback