Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Torsdag kväll

Det var en väldigt intressant dag i skolan. På specialpedagogiken kom en kvinna och berätta om sitt liv som mamma till ett barn med down syndrome. Så himla intressant!

Senare på eftermiddagen skrev jag examensprovet och jag tror att det fick riktigt bra! Jag har ju mycket erfarenhet själv inom psykiatrin så det kom för en gång skull till användning :)

Nu sitter jag mätt och belåten i min soffa. Fötterna är ömma. Efter skolan träffade jag lina för en runda på stan sen passade vi på och sola!

Strax ska jag hem till mamma som ska hjälpa mig att att färga min groteska utväxt för Imorrn vankas födelsedagsfirande! Och då vill man ju inte se ut som hej kom och hjälp!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback