Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Andra boken

Då var andra boken av Sofia Åkerman utläst. Vet att jag tjatar men tycker alla borde läsa hennes böcker! Har precis börjat på den tredje som heter "slutstation rättspsyk" som handlar om kvinnor (som ej begått brott) som blir tvångsvårdade med de som dömts enligt LRV (lagen om rättspsykiatrisk vård vilket är en brottspåföljd. Den handlar om hur vårdare och myndigheter brukar sin makt.

Har hittills bara läst inledningen men den verkar hur bra som helst. Vill egentligen inte lägga ifrån mig boken men det är en dag imorgon också! Godnatt <3



åh de där böckerna blev jag nyfiken på!

2012-10-26 | 15:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback