Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Den friska Alexandra

Det känns som jag får träffa henne allt mer sällan nu för tiden. Eller är det bara jag som känner så?

Den svarta ängeln hänger runt min hals, kväver mig, försöker dra mig ner i det mörka. Hon sliter i mig. Jag strävar emot så gott jag kan. Men hur länge kan en människa orka? Hur länge kan jag orka?

Jag är så trött. Och jag har sagt det tusen gånger förr. Men det spelar ingen roll hur många gånger jag skriver det eller säger det. Trött trött trött trött trött. Det hjälper inte ändå. Du svarta ängel är inte välkommen här, men ändå har du gjort dig hemmastadd.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback