Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Frukost, lunch, middag & kvällsmat

Den senaste tiden har jag inte klarat av att äta som jag ska. Har börjat skippa måltider lite om vart annat. Vilket inte är likt mig.

Så trött på att vården inte tar mig på allvar. Gått på antidepressiva i 3 år och har fortfarande inte hittat rätt medicin. Går hos psykologer och kuratorer stup i kvarten men ingenting hjälper. Har massvis med gånger påpekat min hetsätning och jag är orolig för att det ska utvecklas till någon allvarlig ätstörning. Det skulle ju liksom vara pricken över i:t. Grädden på moset. Inte bara ska jag vara deprimerad, ha ångest, socialfobi, fobisk personlighetsstörning, reumatism och fibromyalgi - vi slänger in lite anorexia i högen.

Jag säger inte att jag har anorexia, jag säger bara att jag är rädd för att bli drabbad av något mer. Och mina matvanor blir allt sämre för varje vecka som går. Det enda jag ätit idag är gröt och en macka vid kl 21.

Har jobbat hela dagen men känner ingen hunger. Fick kämpa med att få ner mackan. En macka ligger kvar och sneglar på mig. Ska vänta ett tag till och försöka äta upp den också.

När ska ni ta mig på allvar? När ska jag få den hjälp jag behöver? Jag orkar inte kämpa längre!!!!



Nee gumman!! Blir så ledsen att läsa allt du skriver och känner mig så hjälplös! Nån måste ju kunna hjälpa dig och ta dig på allvar innan det går utför mer som du oroar dig för. Försök att va stark ändå
Och stå emot hjärnspökena<3 puss!

2012-10-18 | 07:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback