Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Helgen kortfattad

Det är ju endå inte så mycket aktivitet här på helgerna så jag kände inte för att uppdatera..

I fredags kom tjejerna hit så drack vi lite innan vi gick ut på krogen. Va ett tag sen! Riktigt kul hade vi :)

Lördags mådde jag som jag förtjänade! Fy vad bakis jag var! Varvade mellan sängen och soffan hela dagen. Unnade mig pizza och cola. Det förtjänade jag efter alla kalorier jag brände på all dans på krogen ;)

Igår var jag så himla seg men lyckades ta mig i kragen. Cyklade till gymmet och spenderade 2 timmar där. Precis vad jag behövde!! Åkte sedan hem till familjen och gosade med Della som mamma va barnvakt åt <3

Perfekt helg!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback