Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Jag är inte redo

Jag är inte redo för hösten och vintern. Jag är inte redo för dessa mörka och deprimerande tider. Jag har inte hunnit bygga upp mina resurser.

Ångesten pumpar, tårarna är nära... Hur fan ska jag överleva denna vinter??

Ibland funderar jag på att ge upp. Låta mig falla. Låta dom sjukskriva nig igen. Låta dom lägga in mig på sjukhuset. För jag orkar oftast inte kämpa. Tur att jag är envis.. Annars hade jag inte stått här och snart vara en utbildad undersköterska. Jag klappar mig på axeln. Vet att jag överkommit så mycket, men ibland känns det så mycket enklare att bara ge upp...

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback