Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Jag hatar att må såhär

Men orkar inte göra någonting åt det. Varför ska det göra så ont? Jag vill bara skrika rakt ut, slå i väggarna eller lägga mig ner och dö.

Snälla rädda mig nån?



Meeen Alle! Skär i hjärtat när du skriver sådär<3 Önskar jag kunde ta bort de där känslorna från dig, så läskigt att du kan känna så! Vad kan vi göra? Det är ju så tydligt att du på nåt sätt ropar efter hjälp och varje dag som går känner man sig så dum att man bara inte ringer nån, men vem?? Vart ska man ringa? Antar att du oxå frågar dig det. Men kom ihåg, och det ja skrev i messet, hur dåligt du än mår, Messa eller ring så finns vi här! Pys

2012-10-24 | 20:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback