Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Jävla huvud

Tog med mig två tunnbröd och en redbull till praktiken idag. Tänkte att jag skulle äta mackorna till frukost. Men nu sitter jag här, utan att ha ätit. Stod vid kylen kollade på mackorna, kollade på alla andra, som hade händerna fulla med mackor och gröt och Gud vet vad det var.

Och ändå kan jag inte förmå mig att äta dom där jävla mackorna. Vill inte äta framför folk. Så jävla töntigt. Va fan är det för fel på mig??? Vet ju hur jävla sjukt det låter och jag vet ju att det bara är en fix idé. Men kan ändå inte äta :(

Dricker väl min redbull så länge...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback