Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Kom på mig själv

Ibland undrar jag om jag är dum i huvudet på riktigt...

Scenario: Har legat och läst i min bok ett bra tag. Känner en brännande smärta från tummen. Inser att jag suttit och repat fram och tillbaka med tumjäveln på sidorna i boken. Inser även att jag blodat ner boken. Snart. Jätte smart. Typiskt mig. Skapa så mycket smärta du bara kan på de mest kreativa sätten. En annan bra grej att han dra bort huden runt naglarna så det blir stora köttiga sår. Normalt.

Nu går jag och lägger mig! Orkar inte med mig själv mer. Ska drömma om min man. Inte Charlie hunnam. Utan jax. Jax Teller! Mhhhmmmm





öh han är min :)!

2012-10-26 | 15:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback