Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Negativ

Kanske inte va så kul att jag kom in och droppa värsta negativa inlägget igår. Men jag försöker verkligen. Försöker vara positiv. Men vissa dagar (dom flesta, tyvärr!) så känns allt skit!

All känns skit idag med, men jag försöker hålla masken så gott det går. Kroppen ömmar, ögonen går i kors av allt för lite sömn. Magen kurrar men jag klarar inte av att äta. Min nya grej jag fått för mig: ät inte framför folk. Mm mycket dumt sätter sig på hjärnan. Hjärnspöken. En evig kamp!

Mår illa gör jag också. Jag och starka dofter går inte ihop. Nu ska jag gå och dränka mig Hehehe naevars :) (förlåt för lam humor!)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback