Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Som alla andra

I fredags var jag som alla andra. Det var ingen som såg att jag var sjuk. Det var ingen som såg mina zebraränder. Jag var som ven som helst. Jag var normal. Jag såg normal ut.

Folk har frågat hur jag ens kan gå ut på krogen om jag nu är så sjuk, bittra människor. Svaret är ganska enkelt. Alkohol. Kort och gott. Hur blir du själv med alkohol i kroppen? Släpper alla hämningar? Blir du mer social? Glad? Listan kan göras lång...

I fredags var jag som vem som helst. I fredags var jag på fest, i fredags var jag på krogen. I fredags mådde jag bra.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback