Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Testar mitt tålamod

Idag har lennox varit uppe på bordet inte en!! Utan två gånger!!

Lilla sötiskorven har kommit undan med mycket i sina dagar men idag testade han mitt tålamod.

Hade dukat fram daimtårta och grädde som jag tänkte mysa med mig ner framför soffan eftersom jag inte mått så bra idag. Hade bara hunnit äta en liten but när jag lämnade rummet för att gå och tvätta händerna. När jag kommer tillbaka står lennox med huvudet i vispskålen på bordet. Det var bara att kasta hela skiten. Kanske lite tur i oturen! Slapp ju trycka i mig massa skit i ren desperation för att bota ångesten.

Sedan gick vi ut på promenad.. När vi kom in gick jag och tvätta händerna igen.. (ocd light? tvättmani?) hittar lennox åter igen på bordet, denna gång slicka han rent resterna från disken jag hade låtit stå... Hmm



haha han är ju så himla go!

2012-11-03 | 11:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback