Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Choklad cupcake med hasselnötter

Blev så uttråkad när jag kom hem och full med energi i kroppen som behövdes göras slut på. Hade också ägg i kylen som jag behövde bli av med. Så jag slängde ihop några cupcakes. Efter halva tiden i ugnen slängde jag över lite hackade hasselnötter. Jag körde lite på känn. Tanken är att dom ska vara lite kladdiga i :) vet inte vad jag ska kalla dom? Sticky chocolate cupcake? Hazelcups? Ehhhh skit samma! Här har ni en bild på min choklad cupcake med hasselnötter och florsocker på! Hoppas den är god, har inte smakat dom än ;)

Smaka först, bjud sen. Min grundregel ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback