Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

En helt okej dag

Jag lyckades iallafall gå ut idag. Var och handlade på maxi med mamma. Fyllde på kylskåpet. Det va på tiden. Dags att göra och frysa in nya matlådor till nästa down period...

Hämtade hem lennox idag. Min älskade bebis. Vi ligger i soffan och myser. Han är så bortskämd min prins. Så fort man slutar klia honom på magen så börjar han grymta/morra :) då är det bara att fortsätta tills han blir nöjd. Min kille!

Hoppas på en roligare dag imorgon. Vill klä upp mig och sminka mig!!!!!!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3898443/images/2012/pic_505cba0e9606ee776d1d5ffc.jpg" class="image">




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback