Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Endorfinerna sprudlar

Idag är en sånn där dag jag bara känner att jag nästan älskar livet! Notera nästan. Jag vågar knappt sägat/skrivat för jag är så rädd att det ska försvinna! Den där känslan, av lycka.
 
Idag är en bra dag! Jag har varit på praktiken, hälsat på "mina kollegor" och fått en rundtur i byggnaden. Har varit så nervös för detta men nu är det värsta över! Och det gick bra! De var så snälla och trevliga! Där ska jag nog trivas bra de kommande 5 veckorna! Imorgon börjar allvaret. Ska jobba mellan 15-21 och det är jag inte heller speciellt nenrvös över. Fan klarade jag av hemtjänsten förra terminen så klarar jag detta, äldreboende känns ju som rena rama barnleken om man jämnför med hemtjänst.
 
Sen åkte jag hem och svirade om till träningskläder. Cykla ner till world class och körde ett hårt pass! Kändes riktigt bra att känna svetten rinna och hjärtat pumpa! Jag mår så bra av att träna, det ger mig så mycket mer än motion. Den helar mig.
 
Nu sitter jag iallafall hemma, har precis druckit min proteinshake. Ska hoppa in i duschen strax och förbereda middagen. Lite senare ska jag också åka och handla med pappa också. Jag älskar att handla. Handla allt! Jag älskar att gå inne på öb och handla skräp t.o.m. Shoppa gör mig också lycklig. Så den som säger att pengar inte gör en lycklig, kanske inte ljuger, men det gör dig iaf lyckligare ;)
 
Ännu en sak som gör denna dag så bra: Idag kollade jag mitt konto och ser att jag fått in mina stipendiepengar som jag ansökte om förra terminen! Bara det känns coolt. Jag vet ju inte hur många som får stependiet men att jag var en av dom känns mycket bra! 2000 kronor rikare!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback