Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Ett nytt jag, en ny start, en ny blogg.

Ni som känner mig eller har följt mig via min andra blogg vet hur jag kämpat och fortfarande kämpar med mina djupa depressioner samt min ångest och sociala fobi. Men, det går framåt mina vänner, med mycket hängivenhet, beslutsamhet, stöttning, samtalskontakt, medicinering och TRÄNING!
 
Träning och psykisk (för att inte tala om fysisk) hälsa går ju hand i hand! Jag vill inte överdriva med träningen har nog räddat mitt liv! Nja inte bara kanske, men gud så mycket det har gjort för mig och gör för mig varje dag.
 
Mitt nya liv är här, jag ska bli frisk! Oftast ser jag ljuset i tunneln, inte alltid. Och jag tänker ett nytt jag = en ny blogg. Nu lägger vi det gamla bakom oss och fokuserar på nuet!!
 


hej! ja, det är mycket bättre med mig! åh, vad söt du är! hur är det själv? har faktiskt undrat hur du har det då du inte uppdaterat något. vad bra att du hörde av dig så att jag kan kika in här :) kommer absolut följa den. Kramar!

Svar: Vad kul att höra! Ingenting är omöjligt =) Med mig är det ganska bra faktiskt!! Visst jag faller ganska ofta, men jag ställer mig upp fortare. Depp perioder som förr kunde hålla på i veckor har förkortats till dagar. Träningen har hjälp mig väldigt mycket. Så det är verkligen ingen myt att träning är bra för både kropp och sinne =) Skolan går åt rätt håll.. Jag börja ju plugga undersköterska förra terminen! Ha det så jätte bra! Så hörs vi säkert snart igen :)
Alexandra

2012-09-06 | 18:09:33

Blir tårögd alltså! Så himla glad blir jag av detta, och att du kan se framåt och få känna en vilja och hopp om att bli frisk<3 Vi finns här vetu och kämpa på gumman, du är superduktig!! Puss

Svar: Tack! Jag finns här för er också :D och alldeles nyligen fick jag ju en till person att leva för <3 jag har sånn tur som har så många nära och kära!!!
Alexandra

2012-09-06 | 19:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback