Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Huvudet spränger

Och magen skriker efter mat. Tur att jag har matlådor frusna. Behövde bara skala potatis och värma på dillköttet på spisen. Disken har jag tagit tag i också. Helt fantastiskt! Då gick inte hela dagen till spillo iallafall. Jag hann ju iaf diska. FML.

Känner mig väldigt bitter idag. Känner hur allt är så orättvist. Hur gör ni för att leva? Varför kan jag inte också va normal? Varför är mina journaler fulla av problem och sjukdomstillstånd? Varför kan jag inte få vara frisk som du?





de finns väl ingen som mår helt bra... de är inte så orättvist, skulle du byta med nån annan skulle de va nått fel med dens liv också jag lovar :)

2012-09-19 | 22:21:44

Men herreguud Alexandra :) hur ur gulligt fin får man vara då ;) o din frisyr du har på kortet ser ju med riktigt snyggt ut på dig :) ..

Svar: Tack så mycket :)
Alexandra

2012-09-22 | 14:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback