Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Inlägg direkt från sängen

Vet inte om detta kommer komma fram, då det strulat förr med appen. Men det lär väl märkas imorgon om inte annat.

Nu har jag varit ute nattrondan med min bebis så nu ligger han bredvid mig i sängen och sussar sött! Att man kan älska någon så mycket! Det är helt sjukt! Jag har nu haft dig i 4 år och jag har sett dig växa upp med stolthet. Jag älskar hur du kommer och kryper upp i mitt knä när jag är ledsen och pussar på mig. Undra vem som älskar vem mest! Vad hade jag varit utan dig min älskade vän? För mig är du allt! Ett liv utan dig skulle inte vara ett liv. Shit... Känner tårarna pressas fram, dags att avrunda. God natt allihopa! Låt oss alla hoppas på en bättre dag imorgon!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback