Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Känner mig helt tom

Finns inget mer att skriva idag. Känner mig helt tom. Tom på ord. Tom i huvudet. Tom i hjärtat. Jag kan inte ens gråta. Har sovit fram och tillbaka hela dagen, ätit potatismos och ketchup till middag, läst i min bok och kollat på tv.

Jag saknar min bebis, men han har det bättre hemma hos mamma när jag mår såhär. Där kan han leka med de andra hundarna och få massa kärlek från min familj! Sätter alltid hans välmående i första hand!

Imorgon känns som om det kommer bli en bra dag! Jag hoppas det. Jag tycker jag är värd det, vi kan väl hålla tummarna tillsammans? Kram och Godnatt.



håller bara tummar och tår<3

Svar: <3 <3 <3
Alexandra

2012-09-21 | 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback