Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Middag

Nu blir det middag hos familjen! Så mysigt att få träffa min brorsdotter igen! Världens sötaste lilla bebis. Bjuder på några egopics tjohej



Hej världens bästa faster<3 så himla fin var du i söndags alltså, skitfin i håret, snygga ögonbryn;), och superfina kläder och skor! Så svårt att tänka sig att du mår så dåligt gumman:( Önskar ja kunde göra nåt alltså! Gör ont att läsa dina djupa inlägg samtidigt som det känns bra att få veta på riktigt hur du mår oxå. Är säkert skönt för dig att skriva av dig istället för att direkt säga till de du träffar hur du mår, för det måste va svårt! Kärlek till dig från oss<3

Svar: Men oj tack! Överröst med komplimanger!! =) Glad jag blir! Och du var lika snygg du! Det känns skit bra att skriva av sig och nu verkar det som jag hittat orden för det också. Skrev mycket förr, för flera år sedan.. Men sen tog det bara stop. Det är en sådan lättnad att få skriva och som du säger, det är inte alltid lätt att säga allt rakt ut... Kärlek tillbaka <3
Alexandra

2012-09-18 | 15:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback