Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Proteindrink och rabattkod

Hemma från gymmet nu. En aning besviken på mig själv idag. Fibron gjorde sig påmind idag vilket gjorde att jag inte kunde prestera så mycket som jag brukar. Får för mig att jag alltid måste göra lika mycket som jag brukar, eller mer. Helst mer. Annars brukar ångesten hälsa på.
 
Nu ska jag dricka min proteindrink! Jag kör med ett proteinpulver som jag köpt på sportkost.se. Blandar det med hälften vatten och hälften mjölk! Super god!
 
Anger du koden plugghäst får du 10% rabatt och handlar du över 500 kr så bjuder de på frakten! Alltid något! Speciellt för en fattigstudent som mig. Shakern är även den från sportkost. Fin va? Rosa och söt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback