Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Regnbågs cupcakes

Det känns i hela kroppen att jag legat för länge. Jag har sånn energi idag. Även fast jag bara ätit en kexchoklad (det enda jag lyckats få i mig)

När jag kom in från promenaden ställde jag mig och förberedde långkok. Det blir nog dillkött igen. Har bara en låda kvar av det i frysen och på måndag börjar jag ju jobba/praktisera så då är det ju bra att ha. Sen ställde jag mig och började baka cupcakes och nu väntar jag på att mina rainbow cupcakes ska bli klara. De är nog klara när som. Det var pilligt som satan! Men kul! Älskar att baka! Länge sen jag gjorde det nu :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback