Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Sängkläder

Jag är nog lite extrem gällande sängkläder. Jag älskar att köpa sängkläder! Eller rättare sagt fynda sängkläder! Billiga söta bomulls påslakan. Haha ni skulle sett blicken min vän gav mig när jag sa "jag älskar påslakan" haha.

Idag har jag bytt sängkläder, gör det cirka 1 gång i veckan. Vet inte vad rekommendationen är, men hellre för rena än för lortiga!! Tänk på det om ni har dålig hy. Det kan va att ni inte byter påslakan och handukar så ofta. Sen har jag en liten gris med lortiga tassar som sover i sängen också så det bidrar ju till också att man måste byta ofta :)

Nu har jag precis krupit ner i min nybäddade säng. Älskar den känslan! Klockan ringer 09 imorgon!



Du är inte ensam om att älskaaa sängkläder haha :)

2012-09-18 | 17:40:17

svar: haha vilken tur Sandra! =) Allt bra med dig???

2012-09-18 | 18:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback