Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Tradera

Något som betyder väldigt mycket för mig är mina hörlurar. När jag ska gymma, åka spårvagn, eller gå själv på stan. Alla dessa moment ger mig sådan ångest, men med hörlurar i öronen kan jag koppla bort det och på så sätt övervinna min ångest. Mitt mål är ju givetvis att en dag kunna gå till gymmet utan hörlurar. Men en dag i taget :)

Klickade hem två nya set från tradera. Splitter nya såklart! Tror allt som allt gick på 80 spänn. Inte illa kan jag tycka. Mina nuvarande har nämligen gjort sitt. Tror svetten har förstört dem haha. Iallafall! In på tradera och köp lurar, mycket billigare.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback