Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Dags att checka ut

Har precis lagt mig i sängen. Blev väl inte så tidigt som jag egentligen hade tänkt men är man nattuggla så är man! Är ju van att somna runt två annars, om jag har tur...

Hoppas iallafall jag kan somna runt tolv iallafall. Trött efter dagens pass och så har jag bara suttit i soffan med massa ljus tända i hela lägenheten så jag känner mig rätt "nervarvad".

Men som sagt.. Dags att checka ut! Längtar redan till morgondagen! Blir att träna axlar och armar Imorrn tror jag!! :) tänkte ha vilodag på lördag, mest för att jag hört att man typ måste ha det? Vad säger ni? Är det så? Måste man ha en vilodag i veckan?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback