Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Klockan börjar närma sig 02.00

Hade jag suttit på en dator nu så hade jag i ren frustration bankat på alla tangenter i ren frustration. Inte riktigt samma effekt med mobilen.

Förstår inte hur jag inte kan somna när kroppen och huvudet är helt slut? Och till råga på måttet så har magen börjat kurra också?

Jag blir så stressad av att inte kunna sova så jag känner hur ångesten smyger sig på. Antingen vaknar jag Imorrn med världens träningssug. Eller så vaknar jag med ångest Imorrn med och hatar livet. Kan ni påminna mig då hur bra jag mår av att träna?! Tack på förhand.

Nu ska jag krama om prinsen lite som ligger och snarkar tätt intill mig <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback