Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Likt en ballong

Som läcker luft känner jag hopplös- och ledsamheten sippra ut. Idag är en bättre dag. Bra skulle jag väl inte påstå. Men absolut bättre. Nästan att ger ser ljuset i tunneln. Ska försöka styra upp här hemma lite och laga lite riktig mat då det är hemmet och kroppen som får ta de största smällarna "down dagar" som dessa.

Hoppas ni mår toppen!!





Min älskade fina unge! Inget är hopplöst!!! Och så skönt att höra att dina down känslor sipprar ut ur dig! Vill du då kanske ha en liten date med mammi i morgon?! Saknar dig så! Och Lennox med! <3

2013-01-17 | 16:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback