Välkommen till verkligheten
Här kommer ni få följa min vardag samt vara delaktig i min kamp för hälsa och lycka.

Tack!

Tack till alla er som hänger kvar här, oavsett av vilken anledning så betyder det mycket för mig. Kanske inbillar jag mig att jag faktiskt har något att säga till världen.

Nåja. Jag ska försöka ta tag i bloggen snart igen. Just nu är jag väldigt dålig och har ett stort enda kaos runt omkring mig. På fredag ska jag till läkaren och en sjukskrivning är nog till att rekommendera. Även fast jag inte vill.

Jag vill så mycket mer än det här. Men jag klarar inte av det. Jag känner mig som en vissen blomma. En vissen blomma som någon har trampat på 1000 gånger om.

Men jag är snart tillbaka mina vänner, så lätt ger jag inte upp. Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback